4 September 2013

Recently I made (2)

Recently I made is a new series on TSS. I make a lot of things that I don't show here because I think they are too small and simple projects. I'll be showing some of them in one post once for a while.
 *
Recently I made to nowa seria na TSS. Robię dużo rzeczy, których tu nie publikuję, ponieważ sądzę, że są zbyt prostymi projektami. Będę pokazywać część z nich we wspólnym poście raz na jakiś czas.


You've probably seen this pin on pinterest before... I needed to have a blouse like this! I don't know the source of this picture and couldn't find any instructions, so here you have. This is a 3 minutes DIY and all you need to do is cut out the shape showed above in a cotton blouse. It doesn't get destroyed while washing!
*
Pewnie część z Was widziałam to zdjęcie już wcześniej... musiałam mieć taką bluzkę! Nie znam źródła i nie mogłam znaleźć żadnej instrukcji, więc oto jest moja. To dosłownie trzyminutowy projekt i wszystko, co musicie zrobić, ogranicza się do wycięcia pokazanego wyżej wzoru w bawełnianej koszulce. Nie psuje się w praniu!

While being in Tuscany I've been preparing a lot of delicious food. Just look at prosciutto  e melone...
Będąc w Toskanii przygotowywałam masę dobrego jedzenia. Tylko popatrzcie na prosciutto e melone...

Remember that at the beginning of June I made soap? It's ready to use now! Just because I didn't add anything to it before, I mixed one part of liquid soap, one part of herbal brew and one spoon of vinegar. Now I use it as shampoo or body wash.
*
Pamiętacie, że na początku lipca zrobiłam mydło? Jest już gotowe do użycia! Jako że wcześniej nic do żadnego nie dodawałam, teraz zmieszałam jedną porcję płynnego, jedną porcję naparu ziołowego i łyżkę octu. Ta mieszanka służy mi jako szampon i żel do ciała.

Have a beautiful day, 
Julia

12 comments:

  1. uwielbiam tak kreatywnych ludzi jak Ty, cholernie zazdroszczę, bo wszystko co robię zawsze kończy się katastrofą :)

    ReplyDelete
  2. pomysł na koszulę niby prosty, ale bardzo ciekawy :D
    to jedzenie wygląda wspaniale!

    ReplyDelete
  3. Podziwiam Twoje umiejetności. super !

    ReplyDelete
  4. prosciutto e melone... rozmarzyłam się...

    ReplyDelete
  5. Your photographs are so pretty...I really just love them. And making something yummy with prosciutto? Sign me up!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nothing will replace a real italian prosciutto, unfortuntely <3

      Delete
  6. what a wonderful post filled with creative things!
    xx

    ReplyDelete
  7. Zgłodniałam ;)

    Jak spisuje się domowe mydło w roli szamponu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Całkiem dobrze;) Dziś użyłam bez dodatku odżywki i włosy są ok, bo to mydło ma około 7% niezmydlonych olejów. Trochę bardziej się falowały. Chyba marna ze mnie recenzentka;p

      Delete
  8. Bardzo fajne sposoby i pomysły ;)

    ReplyDelete